HUSK at få opdateret FODBOLDPAS

VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT

FODBOLDPAS

Fra sæsonopstart august 2018 vil et aktivt Fodboldpas være obligatorisk for alle registrerede fodboldspillere m.fl. i Danmark. Fodboldpasset gør det bl.a. lettere for spillere at se, hvor er spilleberettiget henne.

Alle fodboldspillere i Danmark har en DBU-profil, som er koblet til de oplysninger, som din klub har. De oplysninger, der ligger på din DBU-profil er altså også dem, din klub kan se i deres medlemssystem KlubOffice.

• Du kan opdatere dine oplysninger flere steder:
    I DBU’s Fodboldapp (den med DBU-logoet): Find ikonet Indstillinger og klik på Min Profil
  • I Mit DBU (login i toppen af hjemmeside www.dbu.dk
    Klik på venstremenuen Mine Oplysninger
  • Fra sidst i maj kan du også opdatere dine oplysninger i vores nye GRATIS spillerapp Driblr, hvor du også vil kunne finde andre spændende ting, som f.eks. dine statistikker.
    Download Driblr fra 25. maj!

Glemt din adgangskode? - Intet problem!
Du kan få dit brugernavn og mulighed for at lave ny adgangskode tilsendt i en mail ved at klikke på ”Glemt adgangskode?”- funktionen, der hvor du vil logge ind. Her skal du skrive den mail du/eller dit barn opgav da han/hun blev meldt ind i BTI Fodbold.

OBS! Hvis du har skiftet mailadresse, eller oplever fejl, så opret IKKE en ny profil men kontakt

Anita Jensen
glarkrog@gmail.com

Og få opdateret din mailadresse.

Derefter kan du bruge Glemt adgangskode-funktionen.

SIDSTE FRIST FOR AKTIVERING 1 AUGUST